17 maj 2016

Du gör mig glad

God morgon!

Idag tänkte jag visa ett kort jag gjort efter min egen skiss hos Veckans Skiss, #109. :)


Och här är min tolkning. :)



Jag ville använda washitejper, men jag vill använda både olika färger, mönster och bredder men ändå försöka ha någon form av helhet. I mitten har jag klistrat på en tejp ovanpå en annan bara för att det ska hända lite mer där.

Motivet är Build-a-rose från Altenew, som jag köpt begagnad. Det var inte helt trivialt att stämpla kan jag meddela. :D Men jag är nöjd för att vara första gången. :)

Jag har stämplat med Mementodynor på 250g 4CC-papper. Jag har färgat in bakgrunden med distressen Spun Sugar och stämplat Du gör mig glad med svart VersaFine.
Glitterpappret är 6-pack glitterpapper med klisterbaksida från Ica Maxi. :)

Jag hoppas ni vill vara med och tolka min skiss och visa vad ni kan hitta på med ränderna på skissen. :)

Ha en underbar och kreativ dag.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar