12 apr. 2016

Första utefikan

God morgon där ute i vårt vackra land!

För andra dagen i rad skiner solen på en molnfri himmel här i östergötland och jag hoppas ni alla har lika fina väder. :)

Jag tänkte visa min skisstolkning idag som är till Veckans Skiss #104, som Karin i vårt gäng ritat.
Här är hennes skiss.



Och här är då min tolkning






Jag letade fram lite chipboard, som jag färgade in med distresser, Color Bloom-spray och stämplar fårn Stempelglede.
Även bakgrunden har fått Color Bloom-spray på sig. :) Rivna och chalkade kanter blev det. :)

Nu hoppas jag på många, många härliga utefikor framöver både för mig och för er. :)

Jag hoppas ni gillade något på LO'n samt att ni går in på Veckans Skiss blogg och är med och tolkar. Det kan ju vara kort, LO, mixed media, Project Life, alter, artjournal eller vad ni nu kan komma på. Så länge man ser att ni utgått från skissen. :)

Ha en underbar dag. :)
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar