21 apr. 2015

Ett kort med Saturated Canary

God morgon på dig!

Det är tisdag och Veckans Skiss har släppt en ny skiss som vi i teamet tolkat och som vi nu hoppas att många fler vill vara med och tolka. :)

Min tolkning ser ut som följande:


Motivet är från Saturated Canary. Denna fick jag av en av mina underbara DT-tjejer Johanna.
Jag ville försöka få till en annan stil än vanligt. Papperna från Prima hjälpte mig verkligen tyckte jag. Jag har inte använt någon färg allt på papperna utan de är så från början. Detta gjorde att jag kunde göra det på bara några minuter utan färger och embossingfön. :)

Hud: E00-21-50-R20
Hår: E71-74-77-79
Läppar: R20-RV02
Klänning: YG61-63-67 

Motiv - Saturated Canary (privat)

Dies:
Kvadrater - Lawn Fawn Small Stitched Square Stackables
Etiketter - Lawn Fawn Stiched labels

Papper:
Prima Marketing - Life time collection 6*6" paper pad


Tack för titten.
Glöm inte att gå in på Veckans Skiss och kolla in resten av teamets tolkningar och var gärna med och gör DIN tolkning. :)

Ha en kreativ tisdag. :)
Kram

1 kommentar:

  1. Hej Ciza ! så fint du gjort! fin grön kombo..häftigt papper med färgstänken..eller kanske inte ska föreställa färg men läckert var det! Bee cool today Ciza Kram Cicci

    SvaraRadera