11 nov. 2014

Tolkning av Veckans Skiss #40

Ojojoj vad veckorna rullar iväg.
Här är det fullt upp med planering av vårens alla träffar som jag ska pyssla och stå på med Pysseldags.
Samtidigt förbereds julen samt att det drar ihop sig mer och mer till jubelföreställningar av Ludvig och Eurovisionen av och med Linköpings Studentspex, där Kalle är med och spelar och jag sminkar. Så det är inga problem att fylla tiden. :)

Och idag är det tisdag, vilket innebär en ny skiss hos Veckans skiss, samt en tolkning från mig. :)


Ansikte: E50-51-53-55
Kropp: E74-77-79
Gren: E35-39-44
Löv: G40
Himmel: B02

Höstmys - finns endast som digital
Whipper Snapper (privat)

Papper:
Maja Design paperpad Walking in the forest
Det var allt jag hade att visa idag.
Jag hoppas ni är med och skapar till Veckans Skiss. :)
Har man en blogg kan man länka direkt till inlägget där.
Det går även bra att skriva meddelande till oss på Facebook i vår Facebooksida samt skicka till gmailadressen. All info hittas i bloggen. :)

1 kommentar:

  1. Tack för en trevlig stund i din mysiga blogg - så mycket fina saker att titta på! Kram

    SvaraRadera