5 nov. 2014

LO till Veckans Skiss och YouDo

Det är inte ofta jag gör LO's. Det är när det är utmaningar på träffar mest tror jag. Samt nu när jag kände att jag ville visa en LO med YouDo's produkter. Och vad passar bättre än att använda, om inte den senaste skissen från Veckans Skiss?! :)

Jag hittade en chipboard i min chipboardförvaring som jag tyckte passade utmärkt.
Letade upp två foton på ett av grannbarnen, som idag är betydligt äldre. :)
Lite färg på ordet samt lite guldfärg som duttats på här och där. Ordet har sedan satts fast med 3D-kuddar.

Hittade även ett fanérhjärta, som fick lite färg och guld på sig.
Även den fick 3D-kuddar för att få lite höjd.

Spillbitar ska man inte underskatta eller slänga. De kan passa perfekt på en LO t ex.
Lite guldfärg påpenslat här och där.

Två olika layering stencils från Tim Holtz, lite distresser och lite guldfärg även här.

Nu har jag gästat klart YouDo. Inlägget om denna LO kommer upp snart.
Det var jättekul. :)
Nu blickar jag fram mot att gästa Copicsbloggen i december.
Och under tiden designas nya stämplar till Pysseldags. :)

Tack för titten idag. :)

2 kommentarer:

  1. Hej Ciza! Anna Uhras här :) Hittade din blogg via You Do bloggen, kul!
    Vilken jättefin LO, du måste göra LOs oftare kära du!!! Såg ju den hos VS oxå men kunde inte komentera den där, vad jag kunde se iaf.
    Vad roligt att få lära känna dig lite mer när du skrev lite om dig själv hos You Do. Och nu kommer jag nog och "hälsar på" lite nu och då när jag hittat din blogg :) Trevlig helg! Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Anna!
      Så kul att du hittade mig! :)
      Du är alltid så välkommen. :)
      Tack detsamma fina du!

      Kram
      Ciza

      Radera