2 okt. 2014

v.39 pocket scrap

Här är förra veckans händelser som jag pocket scrappat/PL'at.
vänster sida

Höger sida


Anledningen till att jag valt dessa färger är dels för att de passade så bra till PL-kortet jag gjorde till en utmaning i helgen på Linköpingscrap (högersidan längst ner till höger) samt till min namnskylt. Men även för att Project Life Norge har en utmaning där man ska använda sig av färgerna gul, orange och brun. Så får vi se om de tycker att det duger. :)

Det var skoj att sätta ihop ett uppslag med bestämda färger. :) Inte helt enkelt, men jag är nöjd och jag har haft skoj när jag PL'at och det är huvudsaken. :)




4 kommentarer:

  1. Jättefint uppslag! Och färgerna är härligt varma och höstiga med riktigt hög mysfaktor!

    Ha en fin helg!

    SvaraRadera
  2. Flotte sider du har laget til GDT utfordringen hos PLN, takk for at du deltar.

    SvaraRadera