16 sep. 2014

Tolkning av skiss #32

Då var det tisdag igen. Dagarna och veckorna flyger iväg tycker jag, men jag gör mitt bästa för att hänga med. :)

Veckans Skiss-bloggen har skiss #32 lagts upp idag och där hittar ni alla våra tolkningar.

Här är min tolkning.

Jag valde att inte använda något motiv denna gång utan använda en die istället.
Tyvärr kommer jag inte ihåg märket på den, men den är utstansad två gånger då jag ville ha bakgrunden i en annan färg.

Det lilla wood veneer-hjärtat har jag färgat in med distress Festive Berries, sen stämplat på och sist lagt på glossy accents.

To have- texten är en stickers från ett äldre ark från Basic Grey.

Kanterna är chalkade med distresserna Vintage Photo och Walnut Stain.


Alla är välkomna att deltaga i utmaningarna och det hoppas jag att ni vill göra. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar