6 feb. 2012

Laxrätt & Tudorfilm

Idag letade maken upp (han fick i uppgift att hitta vad vi skulle göra med laxen) ett recept som han sen testade när han kom hem (jag tog hand om disk och annat).

Lax med kräftstjärtar

Så här såg vår lax ut när den kom ut ur ugnen.
Lax i ugn med kräftstjärtar
Det var otroligt gott och kan verkligen rekommenderas. Jag hade lite ris och K hade kokt potatis.


Och sen har jag ju glömt att berätta att jag filmade och lade ju upp filmen sen på YouTube på Tudor när han får kattmat i sin aktivitetsboll. Ha på ljudet för man hör honom i början. :)


Visst är han söt?! :)

Nu ska jag stänga datorn för idag. Det blev ca 13 timmars arbetsdag idag, men det var väl värda timmar, för vilka stämplar det kommer att släppas i vår! ;)

Kram

1 kommentar:

  1. Ah, samma färg på väggen som vi har i hallen...! Attans vad bra smak vi har, som vågar lite mer än beige eller latte överallt!!!<3

    SvaraRadera